reklama

Večer s herečkou Kate Hudson

Tiež máte pocit, že sa v Hollywoode roztrhlo vrece s herečkami-spisovateľkami? Takmer každá z nich si pokladá priam za povinnosť vydať knihu. Pred pár dňami sa medzi ne zaradila aj Kate Hudson. Krst jej knihy som si nenechala ujsť

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Slávne dieťa slávnych rodičov Kate Hudson toho už vo svojom ešte nie dlhom živote dosiahla celkom dosť. Nahrala niekoľko filmov, vyhrala Zlatý glóbus, bola nominovaná na Oscara, spoluzaložila športovú módnu značku Fabletics, vydala (a rozviedla sa) za speváka Chrisa Robinsona, porodila dvoch synov a najnovšie vydala knihu Pretty Happy.

Kate Hudson pri prezentácii svojej knihy Pretty Happy
Kate Hudson pri prezentácii svojej knihy Pretty Happy (zdroj: Alena Miklošová)

Krst jej knihy sa konal v newyorskom kníhkupectve Barnes@Noble na Union Square, kde väčšina slávnych amerických autorov predstavuje svoje knihy v deň ich vydania. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samozrejme v prípade Kate Hudson sa to nemohlo zaobísť bez televíznych štábov a zástupcov tlače.

Aj keď ja nepatrím k fanúšikom literatúry, v ktorej prírodou štedro obdarené herečky učia nás pospolité smrteľníčky, ako byť krásne, a akcie som sa zúčastnila viac kvôli Kate ako jej knihe, večer sa ukázal veľmi príjemný a plný smiechu. Kate bola úprimná a vtipná a jej kniha veľmi realistická.

V časoch, keď nás svet bombarduje vyretušovanými perfektnými obrazmi celebrít a privádza nás do zúfalého boja s našimi telami, hlavná myšlienka Hudsonovej knihy je, že nemusíme byť perfektné, aby sme boli šťastné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dôležitejšie ako sledovanie najnovších trendov v životnom štýle je náš vzťah s naším telom. Keďže každé telo je jedinečné, musíme sa naučiť počúvať, čo nám vraví to naše a rešpektovať jeho potreby. Trochu to síce trvá, ale po čase budeme jasne rozumieť jeho signálom - čo mu chýba, čoho je navyše, kedy potrebuje vypnúť a podobne. 

Snapchatovanie akcie nemohlo chýbať :-)
Snapchatovanie akcie nemohlo chýbať :-) (zdroj: Alena Miklošová)

Starostlivosť o naše telo a myseľ by sa podľa Kate mala opierať o štyri piliere:

1. Plná akceptácia samých seba - naše silných aj slabých stránok. Porozumieť svojmu telu, komunikovať s ním a rešpektovať jeho potreby.

2. Zdravé stravovanie - namiesto rátania kalórii, sústrediť sa na výber stravy (každý deň v našom jedálničku by malo byť zastúpených všetkých 6 chutí), rozumne kontrolovať svoje porcie (ak máte chuť na zákusok, neupierať si ho, ale ostať pri jednom) a jesť častejšie menšie porcie. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

3. Výber telesnej aktivity, ktorú máte naozaj rada a venovať sa jej. Je jedno, či je to tancovanie, jóga alebo behanie, základ je aby ste sa hýbali a mali z toho radosť.

4. Zaradenie meditácie do vášho každodenného života.

Kate Hudson počas diskusie o jej novej knihe
Kate Hudson počas diskusie o jej novej knihe (zdroj: Alena Miklošová)

Po predstavení knihy nasledovala diskusia. Otázkam týkajúcim sa jej životného štýlu nebolo konca-kraja a ja uvediem len pár, ktoré mi najviac utkveli v pamäti.

Čo je podľa teba šťastie?

Šťastie je byť sám sebou. Zopárkrát som v živote z rôznych dôvodov hrala divadlo (a nemám na mysli teraz svoju prácu) a nakoniec sa ukázalo, že to aj tak nemalo význam, a len som šla sama proti sebe.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Štastie je neporovnávať sa s inými, pretože v tomto boji nemôžete vyhrať. Stále sa nájde niekto, kto bude múdrejší, krajší, šikovnejší atď.

Šťastie nie je niečo, čo vám jedného krásneho dňa spadne do lona. Na šťastí musíš pracovať, musíš sa oň usilovať, je výsledkom tvojho konania.

Máš rada zmenu?

Milujem zmenu. Možno až príliš. Zmena je v mojom živote najväčšia konštanta. Mňa rýchlo prestanú veci baviť a veľmi rada skúšam všetko nové. Ja sa stotožňujem s myšlienkou, že “ak sa vo vašom živote dlhšie nič nemení, ste prakticky mŕtvi.”

Čím chceš byť, až vyrastieš?

Ja nechcem dospieť.

Kde rada dovolenkuješ?

V Grécku, Tokiu, Bali a Colorade, kde som vyrastala. Celkovo som športový typ a rada trávim čas v prírode.

Kate Hudson: Autogramiáda
Kate Hudson: Autogramiáda (zdroj: Alena Miklošová)

Aký je tvoj fitness režim?

Ja necvičím pravidelne. Minule som poskytla jednému časopisu interview, a na druhý deň som sa o sebe dozvedela, že cvičím pravidelne každý deň dve a pol hodiny. Každý deň. To je nezmysel. Ja som to nikdy nepovedala. 

Snažím sa síce cvičiť čo najčastejšie, ale nie vždy na tom mám čas. 

Ktoré sú tvoje obľúbené alkoholické nápoje?

Nepijem síce veľa, ale keď už, tak čistú tequilu alebo vodku, lebo majú najmenej kalórií. Zásadne nepijem mixované koktejly.

Ako sa vyrovnávaš so stresom?

Stresu sa nikto nevyhne. Ja sa snažim negatívnu energiu, ktorá je s ním spojená využiť ako hnaciu silu pre niečo pozitívne.

Čo chceš dosiahnuť v roku 2016?

V minulosti som sa veľmi kontrolovala, obávajúc sa toho, čo si o mne ľudia pomyslia. Minulý rok bol pre mňa v istom zmysle prelomový, akoby som vnútorne viac vyzrela, stala sa slobodnejšou. V tomto roku chcem byť ešte viac spontánna. 

Kate Hudson: Pretty Happy
Kate Hudson: Pretty Happy (zdroj: Alena Miklošová)
Kate Hudson: Pretty Happy
Kate Hudson: Pretty Happy (zdroj: Alena Miklošová)
Alena Miklošová

Alena Miklošová

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  88x

Historička, cestovateľka a príležitostná autorka. Zoznam autorových rubrík:  O všeličomO New Yorku z New YorkuAmerický zápisník

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu